اضحك وبس

اضحك وبس

مُساهمة  داليا_المصرية في الأربعاء ديسمبر 30, 2009 1:20 am

واحدة بتخون جوزها كل يوم بعد ما ينزل الشغل عشيقها يجيلها البيت المهم الراجل هرش ان فى حاجة عمل نفسه راح الشغل راح مستخبى تحت السرير شوية والعشيق جه المهم هوا والست على السرير راح حضنها وقالها حضنى ولا حضن ابو احمد قالتله حضن ابو احمد راح بايسها وقالها بوستى ولا بوسة ابو احمد راحت قالتله ابو احمد راح جوزها طالع من تحت السرير وقالها اصيلة والله يا ام احمد

امتا الدنيا تشتى بتنجان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لما الدنيا تبقى مسقعة

واحد كهربائى ابوه مات دفنه فى الحيطة

مرة سباك دخل فرح نزل علشان ينقط ركبو له جلدة حنفية

واحد عبيط راح يشترى فلافل من عند واحد احول المهم بتاع الفلافل يعمل العجينة ويرميها بره الطاسة والعبيط واقف ادامه عمال يقول تشششششششششش ششششششش ش

عيل راح يقول لابوه يا بابا المدرس بتاعى كل ما يشوفنى يقوللى يا غبى تعالى يا غبى روح يا غبى الاب قاله انا حاجى معاك بكره المهم الاب راح للمدرس قاله ازاى يا استاذ تقول لابنى يا غبى المدرس قاله يا حاج ابنك بالفعل غبى الراجل قاله انا ابنى مش غبى المدرس قاله انا حوريك راح منادى على الطالب قاله روح شوفنى موجود فى غرفة الناظر ولا لآ طار الطالب شوية وجه قاله يا استاذ مالقتكش عند الناظر راح ابوه قاله صحيح انت غبى ما لقتهوش عند الناظر شوفه فى اوضة المدرسين

واحدة حلوة اوى ماشية فى جنازة جوزها وعمالة تعيط وتقول مين حيراعنى بعدك يا جوزى يا مهنينى يا مريحنى واحد تانى ماشى فى الجنازة بيعاكسها وبيقول بصراحة معندوش حق ازاى يموت ويسيب القمر ده لو بس اعرف عنوانك وانا حنسيكى جوزك راحت الست مصوت يا لهوى عليك يا جوزىياللى لسه جايبلى شقة جديدة فى شبرا شارع احمد عرابى نمرة 8 الدور الرابع تانى شقة على اليمين
مسروق كالعادة
Smile)))))))
داليا_المصرية

المساهمات : 3

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو